sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Ceva din viata...

E doar un sentiment ascuns ce tanjeste ca sa iasa la suprafata... Un anume sentiment tinut in frau, nu o sa zic mai mult... E ciudat felul in care ma faci vesela in orice situatie, ma faci sa rad, pentru ca nu multi reusesc. Dintre toti tu stii sa si asculti, nu doar sa vorbesti. Ma faci sa ma simt atat de libera, ma provoci, imi place sa ma joc si tu esti constient de aceasta. Ma faci sa nu vreau sa plec.Dar totusi trebuie sa mai si plec... Si stii? Cateodata vreau sa uit ca mai exista si altcineva, vreau sa dispara tot inafara de noi doi... Mai exact, atunci cand sunt langa tine...Cateodata imi ajunge o singura privire in ochii tai sa stiu ce simti chiar si cand incerci te ascunzi... Se poate spune ca citesc in gandurile tale. Cateodata nici nu trebuie sa te vad ca sa stiu ce gandesti. Si totusi... totusi nu stiu tot. Ce stiu mai exact? Stiu totul si nimic. Nu gasesc certitudinea decat in privirea ta... Am incercat sa evit, sa ignor, sa caut alta cale, dar nimic nu functioneaza, e o forta mai puternica decat mine, ma face sa imi doresc sa petrec din ce in ce mai mult timp cu tine. Poate este doar ceva trecator... Dar acum ma trezesc gandindu-ma:"Ce sa fac?".O intrebare care in acest caz nu are variante de raspuns . Mintea mea este blocata. Nu pot sa gandesc rational in anumite momente. Ajung sa-mi raspund singura: "Nu stiu...". Uneori sfarsesc prin a actiona dupa instinct,lasandu-ma purtata de val, dar totusi ma mentin precauta. Prea multa precautie, ca intodeauna... Asa sunt eu! As putea pur si simplu sa ma abitionez si sa te uit, dar nu vreau... Nu pot si nu vreau. De ce sa te uit? Intr-adevar ar fi mai simplu pentru mine acum, dar am destula putere in mine sa actionez exact asa cum imi doresc, si acum nu vreau sa te uit! Si simt ca nici tu nu vrei...
Uneori oamenii iau decizii gresite, cum ti-am mai zis, nu sunt perfecta... Dar as putea spune ca sunt unica...
Totusi as putea doar sa uit si sa plec...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu